Agencja Marketingowa GoldAds

gold ads

Popraw skuteczność sprzedaży z audytem e-commerce

Przeprowadzimy szczegółowy audyt Twojej witryny internetowej, wskażemy popełniane błędy i przedstawimy szczegółowe rekomendacje, które zwiększą liczbę płacących klientów.

audyt strony www

W pełni wykorzystaj potencjał swojego sklepu

Wiele witryn internetowych, pomimo posiadania fenomenalnych produktów i ładowania niekiedy astronomicznych kwot w reklamę nie odnotowuje satysfakcjonujących wyników sprzedaży.

 

Często przyczyną takiego stanu rzeczy jest nieatrakcyjnie napisana oferta, błędy UX i problemy z użytecznością strony.

 

Na szczęście w łatwy sposób można to naprawić!

 

Wystarczy zidentyfikować błędy na witrynie i wdrożyć rekomendacje, a sprzedaż dosłownie poszybuje w górę!

 

Mieliśmy przypadki, gdy niewielkie zmiany podniosły konwersję sprzedaży (i to nawet o 1164%)!

Ułatw klientom sprzedaż w swoim sklepie

Audyt witryny internetowej obejmuje analizę najważniejszych elementów wpływających na konwersję sprzedaży, doświadczenia użytkownika i użyteczność strony. Przeprowadzany jest na podstawie danych ilościowych i jakościowych oraz z wykorzystaniem elementów behawioralnych wpływających na sprzedaż.

Audyt strony Głównej

Audyt strony kategorii

Audyt strony produktu

Audyt Koszyka Zakupowego

Audyt strony płatności

Audyt strony Podziękowania

Co możesz zyskać na współpracy?

Zmniejszyć koszty pozyskania klientów

Optymalizacja strony internetowej sprawia, że użytkownicy chętniej spędzają na niej czas i ją eksplorują. Często szybciej dokonują konwersji, przez co zmniejszają się koszty wydatków na reklamę. 

Zwiększyć średnią wartość zamówienia

Sprawdzimy, czy wykorzystujesz techniki zwiększania sprzedaży na swojej witrynie internetowej i zaproponujemy skuteczne rozwiązania.

Zwiększyć współczynnik konwersji

Wdrożenie zalecanych rekomendacji wyeliminuje błędy popełniane na stronie internetowej, dzięki czemu klienci będą kupować więcej i częściej, niż dotychczas!

Jak wygląda audyt?

01

Wysłanie formularza

Wypełniasz formularz na tej stronie z prośbą o dokonanie audytu

02

Otrzymanie briefu

Na adres e-mail otrzymujesz brief (formularz) do wypełnienia

03

Wypełnienie briefu

Uzupełniasz przesłany formularz, który pomoże nam poznać Twój biznes i cele

05

Umówienie spotkania

Na spotkaniu omówimy plan działania i kwestie formalne

06

Audyt strony e-commerce

Przechodzimy do audytu e-commerce, analizujemy dane ilościowe i jakościowe, spisujemy niezbędne rekomendacje.

07

Raport z audytu

Otrzymujesz plik pdf, w którym szczegółowo zostają omówione poszczególne elementy sklepu i obszary do wdrożenia usprawnień.

Ile kosztuje audyt?

Pakiet Extra

Audyt i konfiguracja strony internetowej oraz kont reklamowych
2999 zł (netto)
  • Audyt strony głównej
  • Audyt strony kategorii
  • Audyt strony produktu
  • Audyt koszyka zakupowego
  • Audyt strony płatności
  • Audyt podziękowania za zakup
  • Audyt kont reklamowych Google Ads i Facebook Ads
  • Sprawdzenie i konfiguracja Google Analytics i Pixela

Pakiet Kompleksowy

Audyt strony internetowej i kont reklamowych
2499 zł (netto)
  • Audyt strony głównej
  • Audyt strony kategorii
  • Audyt strony produktu
  • Audyt koszyka zakupowego
  • Audyt strony płatności
  • Audyt podziękowania za zakup
  • Audyt kont reklamowych Google Ads i Facebook Ads

Popularne

Pakiet Standard

Audyt strony internetowej
1999 zł (netto)
  • Audyt strony głównej
  • Audyt strony kategorii
  • Audyt strony produktu
  • Audyt koszyka zakupowego
  • Audyt strony płatności
  • Audyt podziękowania za zakup

Opinie klientów

Zamów audyt e-commerce

Podaj e-maila, na którego otrzymasz unikalny link do wypełnienia krótkiego briefu.